Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

Downing : Transfer Mahal Tak Jadi Beban

Pemain baru Liverpool, Stewart Downing, merasa tak terbebani dengan transfer mahal dirinya saat berpindah dari Aston Villa.
Pemain sayap itu dengan rasminya berpindah ke Anfield dengan harga 20 juta setelah musim lalu mendapat penghargaan sebagai pemain terbaik Aston Villa 2010-11.
"Ini tentang apa yang saya lakukan musim lalu bersama Aston Villa, saya ingin membawa performa terbaik saya ke Liverpool. "Saya ditransfer untuk melakukan apa yang saya lakukan di Aston Villa, saya tidak tahu yang saya akan diletakkan dibahagian sayap kanan atau kiri. Tapi yang ingin saya lakukan adalah bermain semaksimum mungkin untuk Liverpool,"
"Musim lalu mungkin menjadi penampilan saya yang paling konsisten, dan saya ingin melanjutkannya (bersama Liverpool). Ini akan menjadi musim yang besar, baik untuk saya secara peribadi mahupun club,"
Kita semua berharap Liverpool akan mendapatkan yang terbaik dari saya,"

No comments:

Post a Comment